De wedstrijd Fortuna Sittard-Go Ahead Eagles op vrijdag 9 april is voor supporters van Go Ahead Eagles alleen te bezoeken als gebruik wordt gemaakt van de verplichte autocombi. Alleen supporters die in het bezit zijn van een geregistreerde uitkaart kunnen mee naar Sittard.

Inschrijven kan tot en met donderdag 8 april, 17.00 uur, per mail (uitwedstrijden@ga-eagles.nl) of op de administratie. De omwisselkaarten kunnen op vrijdagmiddag 9 april tussen 13.00 en 16.30 uur worden afgehaald en betaald bij de administratie van De Adelaarshorst. Vervolgens dienen supporters deze omwisselkaart tussen 17.45 uur en 18.15 uur om te wisselen voor een toegangskaart op parkeerplaats De Wuust aan de A73 bij Venray. Deze parkeerplaats ligt tussen afrit 9 en 10 en wordt duidelijk aangegeven. We raden deelnemers aan de autocombi aan tijdig af te reizen richting Venray, daar er op vrijdagmiddag regelmatig (lange) files staan op de snelweg A50 tussen Arnhem en Nijmegen.
Wie mee wil naar Fortuna Sittard dient de volgende gegevens te mailen:
Naam:
Adres/woonplaats:
Nummer (geregistreerde) seizoenkaart/clubcard:
Kenteken auto waarmee wordt gereisd: