Actievoorwaarden

Om deel te nemen aan de acties van Supportersvereniging Go Ahead Eagles dien je te voldoen aan de volgende actievoorwaarden:

• Je komt alleen in aanmerking voor het winnen van de genoemde prijs, als je lid bent van de Supportersvereniging van Go Ahead Eagles. Nog geen lid? Meld je hier dan eerst aan!
  • Om je antwoord kenbaar te maken like je het bericht en reageer je op Facebook onder het desbetreffende bericht met jouw minuut en noem je de persoon met wie jij er graag naar toe wil.
  • Indien je denkt dat er geen doelpunten gescoord worden door Go Ahead Eagles dan kun je dat ook aangeven.
  • De minuut zoals die aangegeven staat bij www.voetbal.nl is leidend.
  • Eigen doelpunten van de tegenstander tellen ook.
  • Alleen de laatste reactie van een deelnemer wordt meegenomen als antwoord.
  • Doorgeven van je voorspelling kan tot het begin van de wedstrijd, alle antwoorden gegeven of bewerkt na de aftrap tellen niet mee.
  • Indien er meerdere deelnemers het juiste antwoord hebben gegeven, wordt er een winnaar gekozen op basis van loting.
  • Indien het juiste antwoord niet geraden is, wint diegene die het dichtst bij het juiste antwoord zat.
  • De prijs is niet in te wisselen voor cashgeld en is niet overdraagbaar.
  • De Supportersvereniging van Go Ahead Eagles behoudt zich het recht de naam van de winnaar te publiceren op verschillende online media zoals Facebook, Twitter en de website van de Supportersvereniging van Go Ahead Eagles.
  • Mocht de prijswinnaar niet hebben gereageerd binnen 3 dagen na het sluiten van de actie, dan behoudt de Supportersvereniging van Go Ahead Eagles zich het recht om een andere winnaar aan te wijzen.
  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.