Op vrijdag 27 augustus wordt de wedstrijd Almere City FC-Go Ahead Eagles gespeeld. Supporters van Go Ahead Eagles kunnen dit duel alleen bezoeken als zij gebruik maken van de (verplichte) autocombi naar Almere.

Alleen bezitters van een geregistreerde uitkaart kunnen zich vanaf heden opgeven voor de autocombi naar Almere. Dat kan per mail: uitwedstrijden@ga-eagles.nl. Inschrijven kan tot en met donderdag 26 augustus, 17.00 uur. Een combikaart kost € 9,00, inclusief administratiekosten. Wie een kaart bestelt kan de omwisselkaart vrijdag 27 augustus tussen 17.15 en 17.45 uur afhalen bij de kassa van De Adelaarshorst. Bij het afhalen van de kaart krijgt men een routebeschrijving naar de omwisselplek en een brief met de regels die in en rond Almere gelden.
Wie zich opgeeft, dient de volgende gegevens te mailen naar Go Ahead Eagles:

Naam: deelnemer:
Nummer geregistreerde uitkaart:
Kenteken voertuig waarmee wordt gereisd:

Bij het afhalen van de kaart dient u uw geldige uitkaart en een legitimatiebewijs te kunnen tonen. Ook bij het betreden van het stadion in Almere kan worden gecontroleerd op uw id-bewijs.