Ondanks een tot op heden smetteloos ‘uitseizoen’ en het ontbreken van enige rivaliteit tussen supporters van Telstar en Go Ahead Eagles houden de autoriteiten in Velsen halsstarrig vast aan een verplichte buscombi. Goed gedrag wordt in Velsen dus niet op waarde geschat, of is dit de keerzijde van het succes en zijn ze bang voor een vol uitvak?

Hoe dan ook, Go Ahead heeft bepaald dat alleen bij voldoende deelname er een bus naar Telstar zal gaan. Daarvoor moeten zich aanstaande dinsdag minstens twintig supporters hebben aangemeld. Indien dinsdag er minstens 20 aanmeldingen zijn, wordt de inschrijving verlengd tot en met donderdag 12 november.
Alleen houders van een geregistreerde uitkaart kunnen zich aanmelden. Dat kan door een mail te sturen naar uitwedstrijden@ga-eagles.nl.

De combikaart kost 25 euro (busreis en toegangskaartje). De bus vertrekt vrijdag om 17.15 uur bij De Adelaarshorst.
Wie zich opgeeft, dient naam, adres en nummer van geregistreerde seizoenkaart en clubcard op te geven.