Op zaterdag 31 juli opent stadion de Adelaarshorst haar deuren voor de jaarlijkse opendag van Go Ahead Eagles. Evenals vorig jaar is de organisatie in handen van de Supportersvereniging Go Ahead Eagles. Naast de activiteiten op het veld waaronder de gebruikelijke spelerspresentatie bevinden zich de meeste attracties op de nieuw gerealiseerde parkeerplaats. Het thema van de opendag is: Trots van – en op Deventer. De poorten gaan open om 12:00 uur en de dag zal eindigen om 17:30 uur.

Programma
De spelerspresentatie welke dit jaar een spectaculair tintje zal krijgen wordt voorafgegaan door een vogelshow welke uiteraard verzorgd zal worden door Gerrit Zandvoort. Natuurlijk zal Harly hierbij niet ontbreken. Daarnaast zijn er weer tal van activiteiten en is er live muziek met enkele lokale artiesten. In het oog springend is de Bossabal, een spectaculaire combinatie van voetbal, volleybal, gymnastiek en capoeira welke wordt gespeeld op een opblaasbaar veld met aan beide zijden een trampoline. Het beste team ter wereld, afkomstig uit Brazilië, zal een demo verzorgen.

Handtekeningenjagers kunnen tijdens een rondleiding door het hoofdgebouw de spelers ontmoeten en o.a. de kleedkamers bezichtigen. Daarnaast zijn er tal van attracties voor jong en oud, zoals een pannakooi, rodeobal, bungee-trampoline, springkussens, een klimwand van 8 meter hoog en verzorgt TV-Oost een live registratie. Voor de liefhebbers is er weer een verkoop van Eagles-kleding van het afgelopen seizoen. Diverse standhouders maken het programma kompleet.

Opendagpakket voor leden Supportersvereniging
Onze leden hebben een streepje voor. Dit geldt ook voor de opendag. Als organisator van dit evenement biedt de Supportersverenging haar leden een aantal voordelen. Bij inlevering van de coupon welke onze leden per nieuwsbrief hebben ontvangen gecombineerd met het vertoon van de ledenpas ontvangen zij op de opendag een opendagpakket bij de stand van de Supportersvereniging.