Na de zege in de stedendriehoek derby op AGOVV kan Go Ahead Eagles zich gaan opmaken voor de play-offs. In de eerste ronde is FC Den Bosch de tegenstander. Dinsdag speelt Go Ahead Eagles eerst de uitwedstrijd in Den Bosch, vrijdag komende Brabanders op bezoek in De Adelaarshorst.
Wie dinsdag 10 mei de uitwedstrijd in de eerste ronde van de play-offs tegen FC Den Bosch wil bezoeken, dient gebruik te maken van de verplichte buscombi en te beschikken over een als uitkaart geregistreerde seizoenkaart/clubcard. De combikaart (busvervoer en entreebewijs stadion) kost € 30,00. De inschrijving is inmiddels geopend en geschiedt uitsluitend per mail. Tot en met maandag 9 mei (17.00 uur) kunt u zich inschrijven op uitwedstrijden@ga-eagles.nl. Vemeld bij uw inschrijving svp naam, adres en het nummer van uw als uitkaart geregistreerde (S)CC.
Wie lid is van de Supportersvereniging Go Ahead Eagles ontvangt een korting van € 10,00 op de combiprijs en betaalt dus € 20,00. U dient dan wel uw ledenpas te kunnen tonen. De vertrektijd van de bus(sen) naar Den Bosch is 17.30 uur

De voorverkoop voor de eerste thuiswedstrijd loopt uitsluitend via alle Primera Ticketbox vestigingen en start zaterdag, echter alleen voor seizoenkaarthouders. Zij kunnen tot en met dinsdag 10 mei tegen gereduceerd tarief alleen hun eigen plek terugkopen. Woensdag gaan de niet teruggekochte kaarten en de overige beschikbare kaarten in de verkoop. Dan geldt voor iedereen het normale tarief. Voor het duel met FC Den Bosch geldt een clubcardverplichting. Seizoenkaarthouders en clubcardhouders kunnen maximaal vier kaarten aanschaffen. Vrijdagavond 13 mei gaan de stadionkassa’s om 18.30 uur open. Ook dan geldt de clubcardverplichting.
Voor de seizoenkaarthouders die uiterlijk aanstaande dinsdag hun kaart terugkopen, gelden de volgende voordeeltarieven:
Vak 2                         € 20,00
Vak 3 en 4                € 12,50
Vak 5 t/m 9               € 10,00
Vak 12 t/m 17          € 10,00
Vak 18 t/m 22          € 7,50
Zoekt u een voorverkoopadres bij u in de buurt. Zie dan de website www.ticketbox.nl