Na het debacle van vorige week in Volendam behaalde Go Ahead Eagles in de eigen Adelaarshorst een eenvoudige 3-0 overwinning op MVV en zet de trend dat overtuigende overwinningen worden afgewisseld door kansloze nederlagen zich voort.

De Maastrichtenaren, nog altijd in financieel zwaar weer, maakten nimmer aanspraak op meer. De thuisploeg kon zonder groots te spelen voldoende kansen uitspelen om een ruime score op het bord te zetten. Grote man aan Deventer zijde was Koen van der Biezen.  Hoewel er enige twijfel is over de eerste kreeg hij alle drie de doelpunten achter zijn naam. Volgende week volgt de uitwedstrijd tegen FC Eindhoven. Tegen de verrassend goed presterende Brabanders staat een plek in de subtop op het spel.

Stem hier op uw man of the match.

Foto’s van Go Ahead Eagles – MVV Maastricht vindt u hier.