Er is ons een groot supporter ontvallen. Zaterdag 17 December is clubicoon en erelid van de Supportersvereniging Be Bloemendal op 96-jarige leeftijd overleden.  Een heupbreuk opgelopen na een val in zijn Adelaarshorst tijdens de wedstrijd tegen Almere City kwam hij niet meer te boven.

Be vervulde tijdens zijn 65-jarige lidmaatschap diverse functies. Zo was hij 25 jaar secretaris, organiseerde hij busreizen, stond hij tot op hoge leeftijd nog in de fanshop van ons supportershome en verzorgde hij de traditionele Deventer koek voor de scheidsrechters. Slechts de laatste jaren liet zijn lichamelijke conditie dit niet meer toe.  In 1986 bij het beëindigen van zijn bestuurlijke functie werd Be benoemd tot erelid van de Supportersvereniging Go Ahead Eagles.

Wij herinneren ons Be als een zeer betrokken lid en bovenal een warme persoonlijkheid.

Op eigen verzoek is Be afgelopen donderdag in besloten kring gecremeerd. Wij wensen familie en vrienden veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.