De wedstrijd Excelsior-Go Ahead Eagles, die wordt gespeeld op vrijdag 4 september, is een B-wedstrijd. Voor supporters van Go Ahead Eagles betekent dit een verplichte autocombi. Alleen supporters die zijn geregistreerd als uitkaarthouder, kunnen zich inschrijven voor de autocombi. Inschrijven kan tot en met donderdag 3 september, 16.00 uur.

Een kaart voor de wedstrijd in Rotterdam kost € 9,00 en dat is inclusief parkeertoeslag en administratiekosten. Wie zich heeft ingeschreven  dient op vrijdag 4 september zijn of haar toegangskaart tussen 17.15 en 17.45 uur af te halen bij de stadionkassa van Go Ahead Eagles op het Supportersplein aan de Vetkampstraat. Voor een snelle afhandeling wordt iedereen verzocht zo veel mogelijk gepast te betalen.

De inschrijving is eenvoudig. Uitkaarthouders, die mee willen naar Excelsior-Go Ahead Eagles, dienen een mail te sturen met daarop:

Naam:
Adres, woonplaats:
(S)CC nummer uitkaart:
Kenteken auto waarmee wordt gereisd:

De mail dient te worden gestuurd naar uitwedstrijden@ga-eagles.nl en wie niet over mail beschikt, kan zich inschrijven op de administratie van Go Ahead Eagles op werkdagen tussen 09.00-12.30 en 13.30-17.00 uur.

Bij het afhalen van de kaart op vrijdag 4 september dient men naast de seizoenkaart of clubcard aan de kassa een ID-bewijs te tonen. Ook in het stadion van Excelsior kan om een ID-bewijs worden gevraagd.