Aankomende zondag staat al weer de volgende thuiswedstrijd op het programma , dit maal ontvangen wij Vitesse Arnhem in de Adelaarshorst. Aftrap 14:30uur

Tijdens dit duel zet de Supportersvereniging een paar extra mobiele taps neer op het Supportersplein. Ook zal er voor en na de wedstrijd live muziek zijn op het plein met niemand minder dan Marcel Beltman voor de wedstrijd en Zanger August van engelen na de wedstrijd!

Ook zal er aan de buitenkant van de hekken van de B Side in de rust een mobiel tappunt komen. Om zo de drukte iets meer te kunnen spreiden.
Deze is alleen voor het afhalen van bier!
Voor fris, wijn en koffie kunt u bij de andere punten terecht.

Voor deze oplossing hebben wij in ieder geval toestemming gekregen voor de wedstrijd tegen Vitesse.

Wij hebben er weer zin in , en hopen jullie allen zondag weer te verwelkomen in onze voetbaltempel ❤️💛