De wedstrijd FC Oss-Go Ahead Eagles, die morgen (donderdag 14 januari) zou worden gespeeld is afgelast.

Door de sneeuw en vorst is het veld in Oss onbespeelbaar, zo oordeelde de KNVB vandaag na inspectie. Het is nog niet bekend wanneer dit duel wordt in gehaald. De KNVB beslist donderdag of er voor de Jupiler League een totale afgelasting komt.
De inhaalwedstrijd Go Ahead Eagles-Excelsior (maandag 18 januari) gaat, ijs en weder dienende, gewoon door. Een definitieve beslissing hierover wordt op zijn vroegst op deochtend van de wedstrijd genomen.

Go Ahead Eagles roept supporters op om donderdag en vrijdag te helpen met het sneeuwvrij maken van het veld in de Adelaarshorst. Om beide dagen beginnen de werkzaamheden om 9.00uur.