In een weinig enerverende wedstrijd tussen de nummer drie en zes van de ranglijst is Go Ahead Eagles er in geslaagd ongeslagen te blijven in de vierde periode. Omdat beide partijen vooral voetbalden om niet te verliezen bleef de brilstand weinig verrassend op het scorebord staan.

Helmond Sport leek na nederlagen in de laatste drie onderlinge partijen wat angst te hebben voor de Deventernaren. Vanuit een gesloten verdediging lieten ze Go Ahead het balbezit. Aangezien de aanvalslinie echter weinig daadkrachtig is de laatste weken en Helmond de weinige kansen ook onbenut liet had de wedstrijd net zo goed op papier kunnen worden afgedaan. Positieve uitschieter bleek deze avond weer het uitvak. Gevuld met bijna 150 man werd de ploeg weer uitstekend ondersteund.

Volgende week wacht er alweer een subtopper. Dit maal gaan we op bezoek bij Cambuur Leeuwarden die ons  gisteren weer is gepasseerd op de ranglijst. Deze belangrijke wedstrijd is te bezoeken met een verplichte buscombi. Leden van de Supportersvereniging krijgen een korting van €5,-.