Afgelopen week is ons supportershome weer goed gebruikt voor diverse activiteiten. De supportersvereniging stelt regelmatig het home en waar nodig vrijwilligers beschikbaar voor aan de club gerelateerde evenementen.

Zo werd er woensdagavond voor de leden van de Businessclub Go Ahead Eagles een running dinner in de Adelaarshorst georganiseerd. De gasten kregen op 5 unieke plekken in het stadion een hapje en een drankje voorgeschoteld. Zo ook in het supportershome, waar de gasten konden genieten van een heerlijke wrap. Luisterend naar een woordje van onze voorzitster Thea over de werkzaamheden en vrijwilligers van supportersvereniging.

Ook gisteren werd het home weer goed gebruikt voor een bijeenkomst voor alle jeugd elftallen van Go Ahead Eagles. Hier kwamen ongeveer 300 spelers en ouders langs om te luisteren naar interessante verhalen en presentaties over de jeugdopleiding en hoe Go Ahead Eagles spelers groei wil laten doormaken in de aankomende jaren.