Go Ahead Eagles heeft voor de derde keer op rij gelijkgespeeld en voor de zevende keer met 1-1. Ook dit keer was het weer de eindstand van een wedstrijd bij Go Ahead Eagles 1. De mogelijkheden waren er voor de ploeg van Jack de Gier maar het ontbrak vanavond in de Adelaarshorst aan een goede eindpass.

Al na twee minuten kreeg Jaroslav Navratil een flinke mogelijkheid. Zijn schot werd gepareerd door doelman van de Meulenhof. Het duurde vervolgens tot het publiek weer mogelijkheden te zien kreeg. Halverwege de eerste helft was Jong PSV twee keer dichtbij. Beukema hield een bal van de lijn na een inzet van Sidibe en even later zag het, nadat Verhulst mistastte, Justin de Haas via de grasmat over koppen.

Direct daarna kreeg Navratil een grote kans. Maar hij zag, terwijl hij de keeper al voorbij, Theunissen de bal van de lijn schieten.

In de tweede helft drong Go Ahead EaglesMaar tot hele grote kansen kwam de ploeg van Jack de Gier niet. Toch leek het de wedstrijd te gaan winnen. Lieftink kopte namelijk raak na een voorzet van Corboz.

Echter verdween de voorsprong drie minuten later als sneeuw voor de zon. Een te korte terugspeelbal van Veldmate werd afgerond door de spits van Jong PSV. In de slotfase kreeg Go Ahead Eagles het niet voor elkaar om een echt slotoffensief op de mat te leggen. De eindpass was daarvoor vaak te onzuiver. Mede daardoor speelde het voor de tiende keer gelijk en voor de zevende keer met 1-1.

Het is ook na deze wedstrijd weer mogelijk om te stemmen op De Eagle van het jaar op deze pagina!

Bron: Deventervoetbal.nl Fotos: ga-eagles.nl