Rijsdijk speelde de afgelopen twee voetbaljaargangen 66 competitieduels voor FC Dordrecht, waarin hij 18 keer tot scoren kwam. De geboren Rotterdammer stond eerder onder contract bij Sparta Rotterdam en FC Groningen. “Ik kijk uit naar de samenwerking met Go Ahead Eagles”, geeft de middenvelder aan. “De afgelopen twee jaar heb ik met FC Dordrecht een paar keer tegen Go Ahead Eagles gespeeld en dat waren leuke wedstrijden. Ze probeerden altijd goed en verzorgd te spelen en de sfeer was altijd geweldig in de Adelaarshorst. Het is een echte volksclub en ik weet zeker dat deze club bij mij zal passen.”

Ook Eagles-voorzitter Edwin Mulder is blij met de komst van Rijsdijk. “Jeffrey is een speler die we al langer volgen. Er was concurrentie van meerdere clubs en daarom zijn we zeer verheugd dat hij voor ons heeft gekozen.” Voordat de middenvelder definitief de overstap naar Go Ahead Eagles maakt, dient Rijsdijk nog wel eerst de medische keuring te doorstaan.