Go Ahead Eagles speelt op zaterdag 8 november de uitwedstrijd tegen Heerenveen. Het duel in Heerenveen begint om 19:45 uur. Supporters van Go Ahead Eagles die dit duel willen bezoeken kunnen van een autocombi gebruik maken. De SV heeft nog enkele plaatsen vrij voor de bus. Opgeven voor de bus kan per mail: info@sv-gae.nl

Reis
Voor deze auto-combiregeling zijn 100 parkeerplekken beschikbaar. Ook zijn minibusjes toegestaan. Daarnaast is er de mogelijkheid ook per buscombi te reizen. Inschrijven bij voorkeur met 4 personen in 1 auto. Kaarten voor de autocombi kosten 26 euro per persoon. Iedereen die zich inschrijft dient in het bezit te zijn van een als uitkaart geregistreerde (S)CC. Kaarten voor de Buscombi kosten 33 euro.

Wie wil deelnemen aan de auto- combi wordt verzocht om (per auto) in te schrijven en de volgende informatie te mailen naar uitwedstrijden@ga-eagles.nl:

Kenteken auto:

Naam chauffeur:

Namen en nummer geregistreerde uitkaart (SCC – CC) van alle inzittenden:

Ook als je wilt deelnemen aan de buscombi kan je mailen naar uitwedstrijden@ga-eagles.nl en daarbij naam en nummer geregistreerde uitkaart (SCC – CC) opgeven.

Inschrijftijden

De inschrijving start op dinsdag 28 oktober en sluit maandag 3 november 12:00 uur
Iedereen die zich heeft opgegeven voor Heerenveen- Go Ahead Eagles ontvangt daarna bericht.

Betalen en omwisselen:

De omwisselbiljetten dienen voor vrijdag 7 november 17:00 uur te worden opgehaald en afgerekend aan de administratie van GA Eagles. Omwisselen of betalen op de wedstrijddag is niet mogelijk.

Afhalen en omwisselen kan ook na de wedstrijd tegen Heracles vanaf 16:45 uur.

Wij wijzen onze supporters er nogmaals op dat reizen buiten deze regeling niet is toegestaan.