Aanstaande dinsdag is het zover. Bijna 700 supporters reizen af naar Waalwijk om onze ploeg te ondersteunen in de achste finale van het bekertoernooi. Om de reis goed te laten verlopen zijn er een aantal zaken waar men rekening mee dient te houden. Onderaan dit bericht vindt u het vertrekschema van de bussen. Wij wensen u al vast veel plezier en een goede reis. Op naar de kwartfinale.

Het is niet mogelijk om flesjes, blikjes of andere vormen met (fris)drank mee de bus in te nemen. Tijdens de busreis wordt op de heen- en terugweg door de Supportersvereniging frisdranken en ( in beperkte mate) bier verkocht. Deze consumpties kunnen met munten betaald worden die voor vertrek gekocht kunnen worden in het supportershome. Contant betalen kan ook, dan is de prijs 2 euro per consumptie.

In de bussen worden er tevens, door de medewerkers van de supportersvereniging, ook de speciale wedstrijdsjaal verkocht voor 10 euro. Deze sjaal is slechts beperkt verkrijgbaar.

Op de wedstrijddag is er een speciaal telefoonnummer vanaf 14:30 voor dringende vragen. Dit nummer is 06-43824874.

Het supportershome zal om 14.00 uur haar deuren openen.  Er mag en kan dan een biertje worden getapt voor het vertrek richting Waalwijk.
Verder zal er een Döner kebab kraam op het supportersplein staan, waar men nog een heerlijk broodje kan kopen.

Info vertrek bussen dinsdag 20 december 2011
Het stadion gaat open om 14:00.

Bus 1, 2, 3, 4, 5, 8 en 10:
– Instapprocedure vanaf 15:00 uur.
– Vertrek 15:30 uur.

Bus 8 & 10 gaan over Apeldoorn. Opstapplaats NS station de Maten.
– Vertrek +/- 16:00 uur.

Bus 6, 7 & 9:
– Instapprocedure vanaf 15:20 uur.
– Vertrek 15:50 uur.