Go Ahead Eagles speelt op vrijdag 22 mei 2015 om 18.30 uur de belangrijke uitwedstrijd in de strijd om handhaving tegen De Graafschap.
Supporters van GA Eagles die dit duel willen bezoeken, dienen gebruik te maken van de verplichte buscombiregeling. Het bezoekersvak in stadion De Vijverberg biedt plaats aan 560 supporters.

Inschrijving

Supporters wie de afgelopen twee Eredivisie seizoenen tenminste tien keer een uitwedstrijd van Go Ahead Eagles in het bezoekersvak hebben bezocht, hebben van maandag 18 mei 2015 13.00 uur tot dinsdag 19 mei 2015 13.00 uur de mogelijkheid om een plaats in het bezoekersvak te reserveren via uitwedstrijden@ga-eagles.nl.

Vanaf dinsdag 19 mei 2015 13.00 uur bestaat er voor de overige supporters, anders dan normaal, de mogelijkheid om online kaarten te kopen via https://go-ahead-eagles.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=170131. De reden dat u uitsluitend online kaarten kunt kopen, heeft te maken met de te verwachten drukte bij de administratie i.v.m. seizoenkaartverlenging en kaartverkoop voor de Jupiler Play Offs. Tevens heeft de club besloten om geen Ticketbox verkoop te organiseren, in verband met €3,- toeslag per ticket. Hierdoor is de prijs €22,- in plaats van €25,-. Zie de prijsopbouw hieronder.

Wanneer u zich in een groep wilt aanmelden, dient u dus ook als groep kaarten te kopen via bovenstaande link. Hierdoor komt u als groep bij elkaar in de bus te zitten. Zorg er dan ook voor dat u de barcodes van uw medesupporters paraat hebt.

De verkoop start op dinsdag 19 mei 2015 om 13.00 uur en eindigt op donderdag 21 mei 2015 om 13.00 uur.

Instapprocedure wedstrijddag

Bij voldoende animo zal in twee clusters worden afgereisd naar Doetinchem. De instapprocedure voor cluster 1 (bus 1 t/m 5) start om 15.45 uur. Voor cluster 2 (bus 6 t/m 10) geldt dat de instapprocedure om 16.15 uur start. Donderdagmiddag worden de definitieve clustertijden bekend gemaakt.

Neem bij het instappen uw legitimatiebewijs, omwisselbiljet en seizoen-/clubkaart mee. Wanneer blijkt dat deze drie middelen niet overeen komen, wordt u de toegang tot de uitwedstrijd ontzegd.

Prijsopbouw

De prijs voor de toegangskaart is €6,- Daar komen €3,- administratieve kosten bovenop plus de prijs voor de bus. Deze is €12.19. Samen kost deze regeling €21,19.

De verkoopprijs is €22,-

Info voor leden supportersvereniging

Leden van de Supportersvereniging kunnen tegen een gereduceerde prijs naar Doetinchem. Zij betalen €20,-.
Ben je lid en wil je van de korting gebruik maken dan meld je je aan via busreis@sv-gae.nl. Deze kaarten dienen woensdag-, of donderdagavond tussen 18:30 en 20:30 uur afgehaald te worden in het supportershome.

De SV zet naast de vaste bus twee extra bussen in. Vol is vol.