Vanaf woensdag 22 oktober kunnen supporters, die in de toekomst willen deelnemen aan autocombi- of buscombireizen naar uitwedstrijden van Go Ahead Eagles, zich gratis laten registeren. Dat kan ’s middags tussen 14.00 en 17.00 uur op het kantoor van Go Ahead Eagles (gebouw Larenstein) aan de Vetkampstraat 1. Ook is er een mogelijkheid om je te laten registreren voor aanvang van de thuiswedstrijd tegen FC Dordrecht op 31 oktober tussen 18.30 en 19.45 uur.

Je kunt je alleen registreren indien je in het bezit bent van:

• Een geldige seizoenkaart of clubcard van Go Ahead Eagles
  • Een geldig ID-bewijs
  • Akkoord gaat met de inhoud van het uitreisreglement
  • Het inschrijfformulier volledig hebt ingevuld
  • Akkoord gaat met het maken van een digitale foto

Vanaf 1 november geldt er voor alle verplichte combi’s een uitkaartregistratie. De registratie geldt tot en met de laatste wedstrijd van het huidige seizoen. Per seizoen dient iedereen zich opnieuw aan te melden. Dat kan bijvoorbeeld bij het bestellen van een nieuwe seizoenkaart of clubcard.