Zijn fluwelen linker leverde bijna de verdiende drie punten op. Helaas bleek Tarfi een aardige rechter te hebben. De huurling van De Graafschap ontnam ons met een vrije trap in blessuretijd een zeker lijkende overwinning. Zuur voor ons, zuur voor Jop van der Linden. Bijna de held van de avond. Desondanks werd zijn optreden beloond met de titel ‘man of the match’. Hij ontving hiermee de eerste vijf punten in het algemeen klassement ‘Eagle van het jaar’. Nick Marsman, met enkele uitstekende reddingen in de eerste helft mede bepalend voor het wedstrijd verloop, eindigde op de tweede plek wat hem drie punten opleverde. Joey Suk en de goed ingevallen Cas Peters eindigden gezamenlijk op de derde plaats. Het eerste punt dus voor hen.