Vrijdag 16 en Zaterdag 17 December was het Supportershome van Go Ahead Eagles omgetoverd tot een warm huis voor de dak en thuislozen en minima van Deventer.

De gasten werden welkom geheten met lekkere warme drankjes , spekkoek en andere hapjes.
Vervolgens was het tijd voor een heerlijke Moluks Indische maaltijd met Gele Rijst,Kippenpootjes, Saté en andere lekkere dingen.
En als toetje een heerlijk ijsje van Talamini.

Met een goedgevulde goodiebag mocht een ieder nog lekkere warme schoenen en winterjassen uitzoeken en de kinderen een verrassing bij de Speelgoedbank ophalen.

In samenwerking met de Emmanuel Gemeente, Verbindingscentrum de Fontein, ReshareStore Deventer, de Speelgoedbank, Talamini, Deventer Groenbedrijf en de kledingbank kunnen wij terugkijken op een geslaagde 2 -daagse.

Wij wensen alle supporters van onze mooie club en alle collega vrijwilligers van de diverse partijen Prettige Feestdagen en een gezond 2023!