Voorafgaand aan dit voetbaljaar hebben wij het voordeel van de twijfel gegeven aan het plan en visie van de gehele technische staf.  Helaas heeft dit plan ons niet het gewenste resultaat gebracht en zijn wij diep teleurgesteld en daardoor het vertrouwen in het beleid kwijt geraakt. Wij zijn er niet van overtuigd dat deze visie voor kowet op dit moment haalbaar is of wordt deze wel juist overgebracht richting onze spelers?

Daarnaast zijn er ook enkele andere aspecten die ons de afgelopen weken zeer gestoord hebben. Denk hierbij aan de poging van het monddood maken van onze supporters via de geluidsboxen omdat deze een correcte emotie toonden.

Dit is dan ook de reden dat wij vandaag een brandbrief richting aandeelhouders en bestuur hebben gestuurd waarin wij ons ongenoegen en zorgen uiten.

Tevens verzoeken wij op korte termijn een gesprek te hebben waarin wij als SV duidelijkheid willen hebben in de poging tot verbetering vanuit de club.  Tevens eist de SV richting de club deze toelichting naar buiten te communiceren richting onze supporters welke recht hebben op een toelichting en verklaring.