Go Ahead Eagles speelt op zaterdag 20 december de uitwedstrijd tegen PSV in Eindhoven. Het duel in Eindhoven begint om 19:45 uur. Supporters van Go Ahead Eagles die dit duel willen bezoeken hebben de keus uit een autocombi of een buscombi.

De Supportersvereniging zet voor haar leden een extra bus in naar Eindhoven tegen een gereduceerd tarief. Zij ontvangen een korting van € 5,-.  Vol is vol. Leden kunnen zich opgeven door een mail te sturen naar busreis@sv-gae.nl.

Autocombi

Voor deze regeling zijn maximaal 320 kaarten beschikbaar. Er mogen maximaal 80 auto’s naar Eindhoven. Inschrijven bij voorkeur met 4 personen in één auto. Kaarten voor de autocombi kosten € 18,- per persoon. Omwisselpunt zal zijn Parkeerplaats Ganzeven,  rijksweg A50 nabij Oss.

Buscombi

Buscombi vanaf stadion de Adelaarshorst; kosten € 35,- per persoon.

Iedereen die zich inschrijft dient in het bezit te zijn van een als uitkaart geregistreerde (S)CC.

Wie wil deelnemen aan een van beide combi’s wordt verzocht om (per auto) in te schrijven en de gebruikelijke informatie te mailen naar  uitwedstrijden@ga-eagles.nl.

Meld s.v.p. uitdrukkelijk:
1. Dat het gaat om PSV uit.

2. Aan welke combi je wenst deel te nemen.

Voor deelname aan de autocombi ook onderstaande gegevens toevoegen..

Kenteken auto:

Naam chauffeur:

Namen en nummer geregistreerde uitkaart (SCC – CC) van alle inzittenden:

Inschrijftijden:

De inschrijving start op maandag 8 december en sluit dinsdag 16 december 10:00 uur.

Iedereen die zich heeft opgegeven voor PSV – Go Ahead Eagles, ontvangt uiterlijk dinsdag 16 december bericht.