Na een jaar hard werken was het weer tijd voor een beetje ontspanning voor de medewerkers van de Supportersvereniging. Het jaarlijkse medewerkersfeest bestond uit een bezoek aan de familie Kloot. Vrijwel iedereen had gehoor gegeven aan de oproep zich een beetje themamatig te kleden wat voor aanvang al leidde tot de nodige hilariteit. Annie, Sjonnie, Robbie, Chris(tine), Henkie en Sjakie Kloot bezorgden de medewerkers met verschillende acts, waarbij uiteraard enige assistentie uit de zaal nodig bleek, een erotische bingo en een karaoke show een geweldige avond. Annie had vooral de aandacht van onze mannelijke collega’s en bracht enkele heren in vervoering. Robbie wist ons te vermaken met een luchtgitaar act en Sjonnie liep de fakir uit te hangen met brandende fakkels, op z’n spijkerbed en springend in het glas. Enkele foto’s van de avond vindt u onder het menu activiteiten.