Kort voor aanvang van het duel tegen Cambuur was het dan zover. Na een test op donderdagavond en nog enkele aanpassingen aan de takelogen door Raymond van het sfeerteam, werd het imposante takeldoek voor het eerst in gebruik genomen.

De basis voor het ontwerp van het imposante doek werd gelegd door Chris Vosmeijer. Diens ontwerp werd op de opendag gekozen uit de inzendingen.  Op het doek is de tekst ‘Home of football’ de blikvanger boven de skyline van Deventer.

Het mega takeldoek is mogelijk gemaakt door een gezamelijk actie van Salland Zorgverzekeringen, Go Ahead Eagles en de Supportersvereniging. Leden van de Supportersvereniging en seizoenkaarthouders van Go Ahead Eagles konden zich aanmelden voor een collectiviteitskorting. De Supportersvereniging ontving per nieuwe klant een bonus waarmee het takeldoek is gefinancierd.