Beste leden,

Wij als nieuw bestuur van de SV willen jullie graag door middel van een nieuwsflits laten weten waar we allemaal mee bezig zijn.

Uit welke leden bestaat het nieuwe bestuur:

Marco Smit: Voorzitter, Medewerkerszaken
Sabina ter Haar: Secretaris, Vicevoorzitter
Anita van de Worp: Penningmeester
Femia van Leeuwen: Algemeen bestuurslid, Horeca, Evenementen
Annemarie van Londen: Algemeen bestuurslid, Horeca, Evenementen
Pascal van der Schaaf: Algemeen bestuurslid, Uitwedstrijden, Ledenadministratie

Wij zijn met frisse energie begonnen aan dit avontuur. Er zijn veel taken/werkzaamheden te verrichten, daarom is er nog steeds plek voor een bestuurslid.
Wanneer je interesse hebt, stuur een korte motivatie naar bestuur@sv-gae.nl.

Vacature gastheer/gastvrouw:

Ook zijn wij nog op zoek naar een gastheer/gastvrouw. De vacature staat op onze website, hier vind je ook het contactformulier waarmee je je kunt aanmelden voor deze vacature. Wanneer je vragen hebt over deze vacature, stuur een mail naar bestuur@sv-gae.nl.

4 nieuwe muntenautomaten in bestelling:

We hebben in maart 2023 een bestelling geplaatst voor 4 nieuwe pinautomaten voor munten. De bestelling heeft helaas heel lang op zich laten wachten door leveringsproblemen van de chips. We verwachten dat de automaten binnenkort geleverd kunnen worden. Deze nieuwe automaten zullen geplaatst worden op verschillende plekken in het stadion (Leo Halle, B-side, IJssel en supportershome) Met deze automaten zullen 4 oude geldautomaten vervangen worden.

Pilot zelftaps bier B-side:

Bij de B-side tribune gaan we een pilot starten met 3 zelftaps voor bier. Hierdoor kan er ook tijdens de wedstrijd bier worden gehaald. Waarmee we hopen de drukte bij de verkooppunten tijdens de rust te verminderen. Bij de zelftaps wordt betaald met pin en kan je maximaal 3 biertjes tegelijk tappen. Wij verwachten de pilot te kunnen starten op 7 oktober tijdens de thuiswedstrijd tegen Heracles. Wanneer deze pilot een succes wordt, zullen we ook op de andere tribunes zelftaps gaan plaatsen

Ideeën-bus in supportershome

In het supportershome gaan we een ideeën-bus plaatsen. Dit is een mooie, makkelijke manier om ideeën te kunnen communiceren met het bestuur.

Geplande activiteiten in het Supportershome:

● Zondag 17 september: home open vanaf 09:30 uur om de wedstrijd PEC-GAE te kijken.
● Woensdag 18 oktober: Bingo, aanvang 20:00 uur, home open vanaf 19:30 uur.
● Woensdag 20 december: Kerstbingo, aanvang 20:00 uur, home open vanaf 19:30 uur.

Mochten er nog vragen zijn of je wilt eens met het bestuur, voorzitter etc in gesprek, dan kan dit altijd. Tijdens een wedstrijddag zijn wij altijd erg druk, maar zie je ons, spreek ons gerust eens aan. Ook kan je altijd een mail sturen met een verzoek naar bestuur@sv-gae.nl.