Het begon allemaal met een bijeenkomst om een darttoernooi te organiseren waarbij we geld zouden ophalen voor Stichting Kinderen Kankervrij ( KIKA)
Enkele maanden later staan we waar we nu staan, en hebben wij met medewerking van vele ondernemers uit Deventer en Omstreken een fantastische vitrinekast vol met prijzen.
Mede door de overweldigende reacties van alle ondernemers is besloten om naast het darttoernooi ook een grote verloting te houden voor KIKA. Want elke euro in de strijd tegen deze verschrikkelijke ziekte is er 1.

Op onderstaande data lopen er bij Go Ahead Eagles vrijwilligers van KIKA rond waarbij u loten kunt kopen. ( Deze personen kunt u herkennen aan de oranje KIKA Jassen)

1 lot voor 2 euro
3 loten voor 5 euro

18-10 Go Ahead Eagles – FC Volendam
25-10 Go Ahead Eagles – FC Den Bosch
3-11 Darttoernooi Supportersvereniging Go Ahead Eagles

Op 3 november om 16:00uur zal de trekking worden gedaan, en worden de uitslagen gepubliceerd op www.sv-gae.nl en op de facebookpagina van Supportersvereniging Go Ahead Eagles.

Wij willen een groot woord van dank uitspreken aan alle sponsoren van de prijzen in het overzicht hieronder.
Maar buiten de prijzen om zijn er nog andere bedrijven die wij (alvast) hartelijk willen danken namelijk:

Dibo Dartwinkel voor het beschikbaar stellen van de dartbanen 3-11-2019

Tamo Darts Toernooileiding voor het leiden van het darttoernooi op 3-11-2019

DJ Productions voor alle aankleding en verzorging van alle muzikale ondersteuning op 3-11-2019

Graphic Designer R.W voor het maken van de vele waardebonnen en posters.

Westrik Snack voor de catering omtrent het toernooi op 3-11- 2019

En ook onderstaande donateurs mogen we natuurlijk niet vergeten
Roto Tweewielers voor het doneren van € 100,00
Clean Up Facilities voor het doneren van € 50,00
DJ Productions voor het doneren van € 50,00
Patrick Mulder voor het doneren van € 10,00

Wilt u geen loten kopen maar toch doneren?
Dat kan op onderstaande link

Wij kijken al uit naar 3 november 2019 , een darttoernooi voor het goede doel met leuke activiteiten en gezellige muziek in het Supportershome.
Hopelijk mogen wij u ook verwelkomen.

Samen strijden tegen deze verschrikkelijke ziekte
#KOMOPTAN