Pilot verruiming openingstijden

De Supportersvereniging gaat een pilot houden in het kader van de verruiming openingstijden van enkele horecapunten.
Zo zal het supportershome de gehele wedstrijd open zijn voor de supporters op de hoofdtribune. De buitendeuren richting het supportersplein van het home blijven wel gesloten tijdens de wedstrijd.
Het horecapunt bij de B-Side zal open gaan zodat supporters van vak 4 en de B-Side hier een drankje kunnen halen.
Het horecapunt onder vak 19  zal ook open blijven zodat supporters van de IJsseltribune en Leo Halle hier hun drankje kunnen halen. Deze 2 punten zullen rond de 75e minuut gaan sluiten.
De pilot duurt tot aan de winterstop. De supportersvereniging zal dan vervolgens gaan evalueren met de club.
Daarnaast behoud de club ten alle tijden het recht om eerder te stoppen met de pilot ivm veiligheid.
Een groot deel voor het slagen van deze pilot hebben we dus met z’n allen in eigen handen.

10 augustus 2016|Niet gecategoriseerd|

Deel dit bericht:

Pilot verruiming openingstijden

De supportersvereniging heeft niet stilgezeten tijdens de zomerstop.
Aankomend seizoen willen we graag een uitbreiding van de cateringpunten binnen ons stadion.
Wanneer we iets definitief kunnen mededelen, zullen wij dit ten spoedigste doen.

Tevens gaat de supportersvereniging met ingang van het nieuwe seizoen een pilot draaien voor verruiming van de openingstijden van de horecapunten.
Deze pilot houd in dat er een aantal horecapunten gedurende de wedstrijd open zullen blijven tot aan de 75e minuut.
In de winterstop zullen wij deze pilot gaan evalueren met de club.

19 juli 2016|Niet gecategoriseerd|

Deel dit bericht: