Michel Boerebach heeft een punt overgehouden aan zijn debuut als hoofdcoach. Een verdienstelijk punt aldus Michel. Dit is gezien de stand op de ranglijst misschien ook wel zo, al brengt het ons helemaal niets. De play offs zijn uit het zicht verdwenen.

De eerste helft startte de thuisploeg goed en zette Den Bosch vast op de eigen helft. Een logische 1-0 door Houtkoop was het gevolg. Dit bleek ondanks een aantal aardige mogelijkheden ook een magere ruststand. In de tweede helft zakte het spelpeil zienderogen waardoor de gelijkmaker van Den Bosch al even logisch was. In de slotfase kregen beide ploegen nog mogelijkheden op meer maar werd er echter niet meer gescoord.

Maandag staat de Schot Jimmy Calderwood op het trainingsveld. Hij zal de komende 5 wedstrijden proberen het onmogelijke na te streven.

Stem hier op uw man of the match

Foto’s GA-Eagles—FC-Den-Bosch