De mannen van Go Ahead Eagles hebben dit seizoen geschiedenis geschreven en de makers van het boek “Ik was erbij!” penden bij alle hoogte- en dieptepunten driftig mee. Na het prachtige boek “In Deventer zingen we zo!” waarin het vorige seizoen in beeld, interviews en columns werd gevangen, is het nieuwe boek “Ik was erbij!” een waardige, zo niet een historische opvolger. Dit keer is er ook veel aandacht voor de supporters die er telkens weer bij zijn en die de spelers boven zichzelf uit laten stijgen, zowel thuis als uit. De week van het overlijden van Kees is ook meegenomen in het boek, het boek wordt daarom opgedragen aan Kees. “Het boek ademt Kees”.

Als lid van de Supportersvereniging kan je het boek nu pre-orderen met korting op de normale prijs van €29,95.
Leden van de Supportersvereniging krijgen 30% korting en als je na 10 april 2024 lid bent geworden krijg je alsnog 15% korting.

Pre-orderen doe je door een mailtje te sturen naar aanmelding@sv-gae.nl met als onderwerp “Pre-order boek Ik was erbij!”.
In de mail graag het volgende vermelden:

• Naam en voornaam
  • Lidmaatschapsnummer (Deze is te vinden op je Digipas app)

Let op! Het boek wordt in een beperkte oplage gedrukt dus wees er snel bij.
Betaling zal geschieden via clubcollect of tijdens het afhalen van het boek. Hierover zullen wij jullie later informeren.