Na William van Hees, die PR en Communicatie gaat doen, heeft de Raad van Commissarissen er weer een nieuw gezicht bij. De Deventenaar Joop Boeijen (68), al sinds jaar en dag betrokken bij de club, krijgt de portefeuille Commerciële Zaken. Joop Boeijen werd als directeur/eigenaar van Spectron 35 jaar geleden al sponsor van Go Ahead Eagles, eerst als lid van de EHC, later ABC. Nog steeds is hij betrokken Partner van de club. Aan het begin van deze eeuw maakte hij deel uit van de Commerciële Commissie en in een later stadium van de Gala Commissie.

Spectron

Tot voor kort stond Joop Boeijen aan het hoofd van Spectron, distributeur, importeur en exporteur van speelgoed. Het bedrijf is importeur van een aantal gerenommeerde speelgoedmerken uit het Verre Oosten en is als distributeur actief in de Benelux en Duitsland. Sinds kort heeft Joop Boeijen zijn taken overgedragen aan zijn zoon John, maar als commissaris is hij nog wel nauw betrokken bij het bedrijf. ‘Neemt niet weg dat ik nu mijn handen vrij heb om andere dingen te gaan doen. Daarom heb ik já gezegd op het verzoek van Hans de Vroome en Edwin Lugt om toe te treden tot het bestuur.’
Joop Boeijen is getrouwd, heeft twee kinderen (John en Denise) en vijf kleinkinderen.