Op vrijdag 24 april vond de eerste digitale Vrimibo van Go Ahead Eagles plaats. Dit idee – opgezet voor de Business Club – sloeg aan en bleek een groot succes onder de Business Partners van Go Ahead Eagles.

De volgende Vrimibo staat gepland voor vrijdag 8 mei 2020 van 16:00 tot 17:00 uur. In overleg en samenwerking met de club is het mogelijk gemaakt dat alle supporters live mee kunnen kijken en luisteren via de Facebook-pagina van de Supportersvereniging. De tafelgasten zijn Jan Willem van Dop en Paul Bosvelt. Het gesprek zal geleid worden door Stefan Rutgers.

Op deze manier proberen we iedereen op de hoogte te houden van wat er speelt bij onze rood-gele trots en zijn we toch een beetje samen onder het genot van een borrel en een hapje ‘on the side’. Zien we jullie ook op vrijdag 8 mei in ons virtuele Home of Football?

Klik hier om naar de Facebook-pagina van de Supportersvereniging te gaan en de Vrimibo van 16:00 tot 17:00 uur live te kunnen volgen.