Ook de derde wedstrijd in het kwartet opeenvolgende thuiswedstrijd leverde geen overwinning op. Tegen het de laatste weken sterk opererende BV Veendam bleef de brilstand waarmee we begonnen waren onaangeroerd op het scorebord staan.

Enige hoogtepunt was een gestopte strafschop van Sergio Padt, die zich in tegenstelling tot voorgaande wedstrijden dus positief wist te onderscheiden. Na en domme overtreding van Hollart mocht Michael de Leeuw vanaf elf meter aanleggen. Verder wisten beide teams vrijwel geen kansen af te dwingen. Verzachtende omstandigheid was gisteravond het keihard bevroren veld in de Adelaarshorst. Aanstaande vrijdag maakt de thuiswedstrijd tegen FC Emmen het kwartet vol. Om de play-offs niet volledig uit het zicht te verliezen dient deze wedstrijd absoluut gewonnen te worden.