Go Ahead Eagles speelt op donderdag 25 maart de halve finale van de KNVB Beker tegen Ajax. Op zaterdag 13 februari start de voorverkoop voor seizoenkaarthouders (SCC). Seizoenkaarthouders kunnen tot en met 27 februari op vertoon van hun SCC bij de vestigingen van Primera Ticketbox hun eigen plek terugkopen. Het is niet mogelijk extra kaarten te kopen met een SCC. Op het stadion vindt GEEN kaartverkoop plaats. Adressen van Primera Ticketbox vestigingen zijn te vinden om www.ticketbox.nl.

De overige kaarten en de door seizoenkaarthouders niet teruggekochte plaatsen gaan op dinsdag 2 maart in de verkoop. Deze verkoopronde is uitsluitend voor clubcardhouders (CC) van Go Ahead Eagles op vertoon van hun CC. Houders van een clubcard kunnen één kaart kopen op hun CC. Ook deze kaarten zijn alleen te koop bij vestigingen van Primera Ticketbox.
Voor leden van de Go Kids Club is er, zo lang de voorraad strekt, een speciale actie. De leden van de Kidsclub worden hierover schriftelijk geïnformeerd.
Supporters van Ajax kunnen onder voorwaarden alleen een kaart aanschaffen bij Ajax. Zie voor de voorwaarden www.ajax.nl.

De prijzen voor Go Ahead Eagles-Ajax:
Hoofdtribune:
Vak 2                     € 35,-
Vak 3/4                 € 25,-
Brinkgreverwegtribune:
Vak 5 t/m 9          € 20,-
IJsseltribune:
Vak 12 t/m 17     € 20,-
Leo Halle Tribune
Vak 18 t/m 22     € 15,-
kinderen tot 16  € 7,50*
* (geldt alleen voor kinderen met een SCC en leden kidsclub)