Go Ahead Eagles heeft in de thuiswedstrijd tegen FC Den Bosch niet kunnen overtuigen. Het slaapverwekkende duel eindigde in 0-0.

Voorafgaand leek alles in het voordeel te spreken van Go Ahead Eagles. FC Den Bosch mistte namelijk drie basisspelers in de Adelaarshorst als gevolg van een buikgriepvirus dat stadion De Vliert teisterde.

Dit betekende dat onder andere Paco van Moorsel, als ex-Go Ahead Eagles speler, niet aan de aftrap verscheen. De 22 anderen, waaronder de veelbesproken Gino Bosz, maakten er geen spektakelstuk van.

In de achtste minuut werd de enige kans van het duel genoteerd. Sam Beukema zag zijn kopbal via een verdediger op de onderkant van de lat belanden. Echter stuiterde het leder voor de doellijn weer het veld in.

Achteraf bleek dit de enige kans van de wedstrijd te zijn. Mede door het feit dat Go Ahead Eagles zich geen raad wist met de 4-4-2 formatie van Den Bosch. En omdat de bezoekers, na het buikgriepvirus-incident, vooraf al getekend hadden voor een punt.

Het is ook na deze wedstrijd weer mogelijk om te stemmen op De Eagle van het jaar op deze pagina!

Bron: Deventervoetbal.nl