Super voordelig naar de belangrijke reeks uitwedstrijden in 2017

In het nieuwe jaar spelen we gelijk drie uitwedstrijden waar in ons Kowet de punten moet gaan pakken.
Op 22 Januari trappen we om 14:30 af op Woudenstein tegen het redelijk goed presterende Excelsior.
2 weken later mogen we op bezoek in Nijmegen voor de clash met N.E.C op 4 Februari om 18:30uur.
De laatste van de 3 belangrijke uitwedstrijden is in Kerkrade. Op vrijdag 17 Februari gaat ons Kowet de strijd aan met directe concurrent Roda JC. De aftrap zal plaatsvinden om 20:00uur.

Voor deze 3 uitduels bied de Supportersvereniging een passe-partout aan voor onze leden.
Voor slechts € 30,- kan je als lid alle drie de uitwedstrijden bijwonen.
Wel hebben we wat voorwaarden gesteld aan deze mooie actie;

1. Je moet in oktober 2016 al lid zijn van de supportersvereniging
2. De kaarten van deze passe partout zijn niet overdraagbaar
3. Kan je een wedstrijd niet wordt er geen geld teruggestort.
4 . kaarten dienen vooraf per bank betaald te zijn of contant afgerekend te worden tijdens de kerstfair
5. Deze actie geldt alleen in combinatie met busvervoer

Wil je deze 3 wedstrijden graag bijwonen mail dan snel naar busreis@sv-gae.nl onder vermelding van Passe-Partout.
De inschrijving sluit op 1-1-2017
Er zijn nog 150 passe partouts beschikbaar