Alweer een week geleden is de supportersvereniging op pad geweest met Kootje als onderdeel van de actie 10-daagse: Geef Aan Elkaar. In de vorm van een maatschappelijke actie werden er gratis oliebollen uitgedeeld.

Als eerst trakteerden we op vrijdag de clienten van Zozijn op overheerlijke oliebollen.
Gevolgd door de maandag, waar we naar s’Heerenloo, Dimence en Noorderbrug zijn geweest.

Na het uitdelen van ruim 1500 oliebollen en de nodige stappen op de stappenteller kijken we terug op een zeer geslaagde actie. De dankbaarheid was groot!

De supportersvereniging bedankt M.G De Weijer voor de prettige samenwerking en de heerlijke oliebollen.

Helaas kunnen wij de leuke en vooral dankbare reacties van de clienten niet in beeld brengen vanwege de A.V.G.