Voor komend seizoen zijn wij opzoek naar Gastheren en Gastvrouwen die tijdens onze evenementen en wedstrijden aanwezig kunnen zijn in het supportershome.

Bekijk hieronder de vacature:

Gastheer/ Gastvrouw Supportersvereniging Go Ahead Eagles

Als Gastheer/ Gastvrouw ben je ongeveer anderhalf uur voor aanvang van alle thuiswedstrijden aanwezig in het supportershome tot circa anderhalf uur na de wedstrijd totdat het Home sluit.

Taken Gastheer/ Gastvrouw:
• Supporters hartelijk welkom heten;
• Pro-actief toezicht houden;
• Zorgen voor een veilige omgeving;
• Eerste aanspreekpunt voor supporters en bezoekers.

Gevraagde kwaliteiten:
• Professioneel en doortastend;
• Het hoofd koel houden bij calamiteiten, anders verwoord: een de-escalerende aanpak.

NB: hoe verleidelijk ook, in deze functie is het verboden om gedurende de werkzaamheden alcohol te nuttigen!

Wat krijg je er voor terug van de Supportersvereniging?
• Veel waardering!
• Een groot deel van de wedstrijd zien;
• Gratis lidmaatschap van de Supportersvereniging (SV);
• Korting op busreizen naar uitwedstrijden;
• Deelname aan de jaarlijkse SV-barbecue;
• Nieuwjaarsreceptie SV;
• Eenmaal per jaar een feestavond voor vrijwilligers.

Enthousiast?
Mail je sollicitatie naar Medewerkerszaken@sv-gae.nl.

Vragen?
Deze kun je stellen via Medewerkerszaken@sv-gae.nl. aan Marco Smit, Voorzitter Supportersvereniging en verantwoordelijk voor Medewerkerszaken.

Procedure
Het SV-bestuur bekijkt de sollicitaties en nodigt geschikte kandidaten uit voor een kennismakingsgesprek met Marco Smit, SV-Voorzitter, en Anjo van Londen, Gastheer SV GAE.