Supportersvereniging trakteert op oliebollen

Tijdens de laatste thuiswedstrijd van dit jaar trakteert de Supportersvereniging onze trouwe aanhang op een gratis oliebol. Aanstaande vrijdag is toevalligerwijs evenals de vorige winter Almere city weer de tegenstander. Door afgelastingen in December betrof het toen echter een wedstrijd direct na de winterstop. Vanaf 18.30 uur kan elke supporter een gratis oliebol afhalen bij de oliebollenkraam op het supportersplein voor het supportershome. Eet smakelijk!!

4 december 2011|Niet gecategoriseerd|

Deel dit bericht:

Supportersvereniging trakteert op oliebollen

Zoals u ongetwijfeld hebt ondervonden zat koning winter al vroeg stevig in het zadel. Mede daardoor trad de winterstop eerder in dan verwacht en konden we de laatste wedstrijd voor het kerstreces niet in stijl afsluiten.  Maar wat in het vat zit . . . . .

Aanstaande vrijdag rond de thuiswedstrijd tegen Almere City FC wil de Supportersvereniging  dit een beetje goed maken. Vanaf 18.30 uur kan elke supporter een gratis oliebol afhalen bij de oliebollenkraam van de familie de Weijer. U vindt de kraam op het supportersplein voor het supportershome. Eet smakelijk!!
26 januari 2011|Niet gecategoriseerd|

Deel dit bericht: