Go Ahead Eagles gaat voor een uitverkocht stadion tegen Eindhoven op 19 april

De eindfase van de competitie is aangebroken. Het komt er nu op aan om een plaatsing in de play-offs af te dwingen, liefst via een  top vijf-notering. De steun van het publiek is daarom broodnodig. Een goed gevuld stadion helpt absoluut om de laatste thuiswedstrijden te gaan winnen. De supportersraad en de supportersverenifging hebben daarom de handen ineen geslagen en en aantal aantrekkelijke acties opgezet.

• Losse kaarten voor deze wedstrijd kosten slechts  € 7,50. Te koop bij de stadionkassa op werkdagen van 9 tot 5. Natuurlijk ook op de wedstrijddag.
  • Seizoenkaarthouders kunnen extra kaarten kopen voor een gereduceerd tarief voor diverse vakken, zolang de voorraad strekt. Prijs vanaf € 5,00 per kaart.
  • Seizoenkaarthouders kunnen een aantrekkelijk geprijsde VIP-behandeling kopen. Een complete avond, met diner en wijnarrangement van 18.00 uur tot 20.00 uur, toegang tot de Coldec Lounge en een mooie plaats op de hoofdtribune. Prijs  € 85,– Voor de deur parkeren kan voor 15 euro op basis van beschikbaarheid.

Voor alle acties geldt; zolang de voorraad strekt.  Er is geen losse kaartverkoop voor de Leo Halle-tribune; deze is deze avond gereserveerd voor de gehandicaptensport-organisaties.

Help ons mee; als jezelf al van plan was naar het stadion te komen; neem iemand anders mee, dan moet het gaan lukken!