Helaas bleek een zeer scherp geprijsde uitseizoenkaart met gegarandeerd busvervoer naar alle uitwedstrijden (nog) niet haalbaar. Te weinig aanmeldingen, met als belangrijkste reden waarschijnlijk de kosten, aangezien er naast een uitkaart ook een seizoenkaart voor de thuiswedstrijden moet worden aangeschaft. Maar het enthousiasme tijdens de busreizen van het afgelopen seizoen was overweldigend en dus heeft de Supportersvereniging besloten een alternatief aan te bieden.

Er zijn 6 uitwedstrijden vastgesteld waarbij de SV bus gaat rijden. Uiteraard ook nu weer exclusief voor haar leden en uiterst scherp geprijsd.

Een passe-partout voor deze zes wedstrijden, busvervoer plus entree, kost slechts €100,- .

U dient in het bezit te zijn van een uitkaartregistratie.

We hebben gekozen voor de volgende uitwedstrijden:

– 28-09-12 Fortuna Sittard – Go Ahead Eagles.

– 19-10-12 Helmond sport – Go Ahead Eagles.

– 16-12-12 Volendam – Go Ahead Eagles.

– 20-01-13 Graafschap – Go Ahead Eagles.

– 15-02-13 Dordrecht – Go Ahead Eagles.

– 01-03-13 Telstar – Go Ahead Eagles.

Betaling gaat via een automatische incasso in één keer of in drie termijnen. Daarnaast kunt u het bedrag ook contant afrekenen en wel in ons Supportershome tijdens de thuiswedstrijden tegen FC Den Bosch of VVV Venlo.

U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar busreis@sv-gae.nl onder vermelding van uw naam, telefoonnummer en e-mailadres.  U krijgt vervolgens een formulier toegezonden waarin u uw wijze van betaling kenbaar kunt maken.