Aanstaande vrijdag, al op de tweede speeldag in de Jupiler League, staat de eerste topper van het seizoen op het programma. Dan ontmoeten de nummers één en twee van de ranglijst elkaar in de Adelaarshorst, welke ongetwijfeld goed gevuld zal zijn. De Supportersvereniging zal zich inspannen om er een geweldige voetbalavond van te maken. Op het supportersplein voor het supportershome wordt deze avond een tapwagen neergezet zodat op deze waarschijnlijk warme en dorstige avond de wachttijden aan de bar niet te lang worden.

Daarnaast komt er nabij het verkooppunt van de IJsseltribune een Döner kraam te staan. Voor twee munten serveert Yilmaz u hier een heerlijk broodje Döner. Hiermee wordt de wens van veel supporters om meer eetmogelijkheden aan deze zijde van het stadion ingevuld. In de rust zal bij de IJsseltribune het hek naast het tourniguet geopend worden, waardoor er meer bewegingsruimte voor de supporters wordt gecreeerd. Het grote toeganshek naar de Vetkampstraat blijft uiteraard wel gesloten. Bij aanvang van de tweede helft zal de supporters weer verzocht worden hun tribuneplaats in te nemen en wordt het hek weer afgesloten.

Tenslotte zal Marcel Beltman na afloop van de wedstrijd een optreden verzorgen in het Supportershome. Kortom alle ingredienten voor een heerlijke voetbalavond zijn aanwezig, veel plezier!