Aanstaande zondag staat de Adelaarshorst weer in het teken van de jaarlijkse opendag. Go Ahead Eagles en de Supportersvereniging hebben in samenwerking met Cambio events weer een gevarieerd programma in elkaar gezet.

Om 12 uur gaan de poorten open waarna de spelerspresentatie volgt om 13:00 uur. Dit belooft weer spektakel. Direct na de spelerspresentatie speelt de huidige selectie een wedstrijd (2x25min) tegen oud Go Ahead Eagles met onder anderen Paul Bosvelt, Michel Boerebach, René Eijkelkamp en Marc Overmars. Een weerzien dus met onze helden uit het verleden.

Voor de jonge supporters onder ons wordt er een kidsdorp gecreeerd. Het kidsdorp is gratis voor leden van de kidsclub, niet leden betalen 1 munt. In dit dorp ( afgebakend) staan 9 spellen en een kinderquad circuit opgesteld. Wanneer de kids alles hebben doorlopen ontvangen ze bij de kidsclub stand een attentie en een gratis suikerspin bij de kraam.

Op het evenemententerrein vindt u verder  springkussens, bungee run, cabrio schieten, krat stapelen, lasergame, 4×4 toernooi, rodeostier en diverse standhouders.
Blikvanger op het evenemententerrein is een muziektoren. Vanaf dit podium verzorgt Deventer Radio haar live uitzending. Tegen betaling van 1 consumptiemunt kan een plaat aangevraagd worden. De opbrengst komt samen met die van enkele attracties ten goede aan de Deventer Sportploeg welke volgend jaar een delegatie zal afvaardigen naar de Special Olympics. Ook de opbrenst van een spectaculaire attractie voor jong en oud die wij nog even niet onthullen gaat naar dit goede doel.
Op verzoek van vele supporters is er een gevarieerder muziekaanbod. De oudere jongeren kunnen in de middag genieten van een optreden van de rockband The Paceshifters uit Wijhe. Dit mini-concert wordt aanbevolen door muziekliefhebber en Paceshifters-volger Paul Bosvelt. De dag wordt afgesloten door een nederlandstalige artiest.