Onder ideale weersomstandigheden beleefde Go Ahead Eagles zaterdag een zeer geslaagde opendag. Wel lekker als de weergoden de talloze uren welke in de organisatie gaan zitten, weten te waarderen. Dit jaar werd er dankbaar gebruik gemaakt van de ontstane ruimte op de nieuwe parkeerplaats en konden de attracties en kramen ruimer opgezet worden. Desondanks liep het stadionterrein al snel vol wat ook bleek uit de goed gevulde tribunes tijdens de vogelshow en de traditionele spelerspresentatie op het veld. Naar schatting 8000 supporters wisten de weg naar de Vetkampstraat te vinden.

Gerrit Zandvoort had een groot aantal van zijn vogels meegenomen en wist met hulp van zijn team en enkele kinderen er een boeiende show van te maken. Dit maal was het niet alleen Harly die de show stal maar waren er tevens indrukwekkende optredens van Gier Guus, enkele valken en uilen en een eigenzinnige oehoe.
 De spelerspresentatie kreeg dit jaar een spectaculair tintje door drie helikopter landingen waarbij de nieuwe aanwinsten werden afgeleverd in de Adelaarshorst. Vanaf het veld van VV Davo ondergingen  zij de korte maar prachtige vlucht waarbij onder andere Sergio Padt wel weer blij was met beide benen op de prachtige groene mat te staan.
Na de presentatie zocht het publiek de gezelligheid van het parkeerterrein weer op en werd het heerlijk druk bij de verschillende attracties en onder het genot van een drankje vooruitgeblikt op het komende seizoen. Vanaf het podium verzorgden Deventer artiesten de muzikale omlijsting. Voor de thuisblijvers bracht TV Oost een live verslag vanuit het stadion.
De Supportersvereniging kijkt mede vanwege de vele positieve reacties terug op een zeer geslaagde opendag die zonder de inzet van velen niet mogelijk was geweest.  Wij bedanken alle betrokkenen die op wat voor manier dan ook hun steentje hebben bijgedragen aan deze opendag. Medewerkers Supportersvereniging, medewerkers Go Ahead Eagles, BVO GA Eagles, Stewardsorganisatie en de EHBO.
Daarnaast danken wij onze sponsoren:
TCR
VV Davo