De weergoden waren ons gisteravond goed gezind tijdens de BBQ welke door de Supportersvereniging en het sfeerteam werd georganiseerd voor haar leden en donateurs. Tel daar bij op alle heerlijkheden, een drankje, en goede muziek en een geweldige avond is gegarandeerd. Een kleine honderd supporters vermaakten zich dan ook uitstekend op het supportersplein of in het home. Rond de barbecue, aan de bar of bij het aanschouwen van de championsleague finale lekker ouwehoeren over het komende seizoen. Ook Harly was van de partij. Ondanks dat zijn blik met regelmaat de garende speklappen wist te vinden hield hij het gelukkig toch bij de ééndagskuikens van Gerrit. Een aantal maakten van de gelegenheid gebruik en lieten zich met Harly op de arm vereeuwigen door Hennie Meijerink. Nadat Didier Drogba de beslissende penalty achter Bayerndoelman Neuer had geschoten gingen op de dansvloer alle remmen los en werd het zoals gebruikelijk toch weer later dan gepland . . . .