Bart Vriends is na het duel Go Ahead Eagles – MVV door de bezoekers van onze site verkozen tot ‘Man of the Match’.  Hij was er medeverantwoordelijk voor dat de bezoekers de nul niet van het bord af kregen. Helaas gold dat ook voor onze ploeg. Bart verdient 5 punten met zijn verkiezing. De drie punten voor de tweede plek gingen naar Xandro Schenk. Jop van der Linden pakte het laatste punt na zijn verdienstelijke invalbeurt.

Met nog twee wedstrijden te gaan is het algemeen klassement buitengewoon spannend. Bart Vriends heeft de aansluiting gevonden met lijstaanvoerder Quincy Promes, die echter één keer vaker is verkozen tot Man of the Match en daardoor de lijst nog aanvoert.  Xandro Schenk volgt op slechts één punt.