Wegens de enorme belangstelling voor ‘We love you Eagles!’ bij de boekhandel, vindt er zaterdag tussen 13:00 – 14:00 uur een extra verkoop plaats in het supportershome. Ook rond de thuiswedstrijd tegen ADO is het boek verkrijgbaar.

De boekpresentatie in het supportershome trok donderdagavond veel belangstelling. Een goed gevuld home luisterde naar een inleiding van sv-secretaris Edward Rondhuis en zag daarna dat Eagles-spits Marnix Kolder en verdediger Bart Vriends van schrijver Robert Bugter de eerste exemplaren uitgereikt kregen van het het boek ‘We love you Eagles!‘. Dat Vriends daar stond was niet geheel toevallig; hij leverde ook een tekstbijdrage aan het boek.

‘We love you Eagles!’ verhaalt in woord maar vooral in prachtig beeld hoe Go Ahead in de nu al historische meimaand van dit jaar via de Play-Offs de promotie bewerkstelligde. Iets wat een maand eerder nog door niemand voor mogelijk werd gehouden. De ‘huisfotografen’ van Go Ahead hebben hun beste materiaal uit deze periode afgestaan en dat is goed te zien. De teksten van Bugter zijn zoals altijd raak en to-the-point.

Team we love you Eagles!
Het team ‘We love you Eagles!’

Daarmee is dit boek nu al een must-have voor elke Eagles-fan. Die stonden dan ook spoedig in de rij om een exemplaar aan te schaffen en door Robert Bugter van een persoonlijke tekst te laten voorzien. De handtekeningenjagers lieten Vriends en Kolder ook nog even hun zojuist verworven boekwerk signeren.

Auteur Robert Bugter

Voor iedereen die er niet bij was: vanaf morgen (vrijdag) is ‘We love you Eagles!‘ in de boekhandel te verkrijgen voor 13,50 euro. Aanstaande zaterdag rond de wedstrijd tegen ADO Den Haag is het boek op diverse punten in het stadion verkrijgbaar. Kopen dus!

Veel belangstelling