Andries Heidema, burgemeester van Deventer heeft op de officiele site van Go Ahead Eagles een woord van dank uitgesproken aan de supporters van Go Ahead Eagles. Hij benadrukte trots te zijn op de club en haar supporters.

" ‘Go Ahead Eagles- publiek grote winnaar’ kopte De Stentor vrijdagmorgen en daar ben ik het helemaal mee eens. Samen met de politie en de club namen we de nodige voorzorgsmaatregelen om er een mooi voetbalfeest van te maken. Ik hoopte dat iedereen wil meewerken om Deventer, en Go Ahead in het bijzonder, op een positieve manier in de spotlights te zetten. Wat ik hoopte is gebeurd.

Het was een fantastisch voetbalfeest waarvan een heleboel mensen, waaronder ik zelf, heel erg genoten hebben. De bijeenkomst op De Brink en de tocht naar het stadion vonden veel mensen indrukwekkend. Ik ben er trots op dat Deventer dit is gelukt. En ben er trots op dat we zoveel fijne supporters bij Go Ahead hebben die hieraan heel erg hebben bijgedragen. Bedankt."

Andries Heidema, burgemeester gemeente Deventer