Op zondag 4 april (Eerste Paasdag) gaat Go Ahead Eagles op bezoek bij De Graafschap. Dit duel is vervroegd van 14.30 uur naar 12.30 uur, omdat de Doetinchemmers deze middag kampioen van de Jupiler League kunnen worden. Voor supporters van Go Ahead Eagles geldt een verplichte buscombi. We verwachten dat de belangstelling voor dit bedrijf behoorlijk zal zijn. Een combikaart (vervoer en toegang stadion) kost € 25,-.

Alleen supporters die in het bezit zijn van een geldige uitkaartregistratie kunnen mee. Wie mee wil, dient zich uiterlijk woensdag 31 maart voor 16.00 uur op te geven. De bestelde kaarten dienen na ontvangst van de bevestiging (per mail) te worden afgehaald op donderdag 1 april (10.00-19.00 uur) bij de dagkassa of op vrijdag 2 april (09.00-12.00 – 13.30-16.00 uur) op de administratie van Go Ahead Eagles. Bij het afhalen van de kaarten dient u contant te betalen.
Wie mee wil kan zich vanaf heden en tot en met 31 maart, 16.00 uur per mail opgeven: uitwedstrijden@ga-eagles.nl, onder vermelding van naam, adres, woonplaats en het seizoenkaart- of clubcardnummer.
Mensen die met een groep in één bus willen moeten dit duidelijk in één mail aangeven.
De bussen vertrekken zondag 4 april om 10.45 uur. Wie mee gaat dient uiterlijk om 10.30 uur aanwezig te zijn bij De Adelaarshorst.