Ondanks de naar eigen zeggen ‘mindere wedstrijd’ is Dave Bus door de supporters gekozen tot man of the match Go Ahead Eagles – De Graafschap. Zijn onverzettelijke uitstraling mist zijn uitwerking niet en lijkt het hele team en in het bijzonder de achterste linie een onoverwinnelijke status te geven. Met slechts 1 tegendoelpunt in 4 wedstrijden de basis van het huidige succes. Als tweede is geeindigd Remco Pasveer en Koen van der Biezen pakt als derde het laatste punt. ‘Bikkel’ Bus pakt met zijn uitverkiezing gelijk de koppositie in het klassement Eagle van het jaar. Omdat hij is verkozen tot man of the match blijft hij doelman Pasveer, eveneens met zes punten, voor op de ranglijst. Halil Colak bezet met vijf punten de derde plaats.